Nasza biżuteria:

Czy Państwa biżuteria wykonana jest w całości ze srebra?
Co oznacza próba srebra 925?
Czy w biżuterii zastosowano kamienie naturalne?
Skąd pochodzą zdjęcia biżuterii oferowanej w sklepie?
Kiedy może pojawić się w sprzedaży produkt który mi się podoba ale obecnie jest niedostępny?
Czy oferowana w sklepie biżuteria posiada wybitą próbę probierczą oraz metkę jubilerską?

Ceny i płatności w sklepie:

Czy cena podana w sklepie dotyczy 2 kolczyków?
Czy mogę zapłacić za zakupy "szybkim przelewem"?
Czy oferują Państwo rabaty dla stałych klientów?
Jak mogę zapłacić za zakupy?
Czy darmowa przesyłka powyżej 99 zł dotyczy również przesyłki pobraniowej?
Czy wystawiają Państwo faktury vat?
Czy mogę skorzystać z szybkich płatności Przelewy24 przy zamówieniu telefonicznym?

Realizacja zamówienia i przesyłka:

W jaki sposób zabezpieczają Państwo biżuterię do wysyłki?
Kiedy mogę spodziewać się wysyłki zakupionej biżuterii?
Czy mogę uzyskać pomoc przy składaniu zamówienia?
W jaki sposób mogę śledzić status mojej przesyłki?
Jaka forma przesyłki gwarantuje mi najszybszą dostawę?
Czy otrzymam informację na jakim etapie jest moje zamówienie?
Czy istnieje możliwość złożenia zamówienia telefonicznego?
Chciałabym aby moje zakupy zostały zapakowane jako prezent - czy jest taka możliwość?
Chciałabym dokonać oceny zakupów w sklepie - jak mogę to zrobić?
Czy oferują Państwo wysyłkę biżuterii za granice?

Jeżeli powyżej nie znajduje się odpowiedź na interesujące Cię zagadnienie prosimy o kontakt.