Nasza biżuteria:
- Czy Państwa biżuteria wykonana jest w całości ze srebra?
Tak, biżuteria oferowana w naszym sklepie wykonana jest w całości ze srebra próby 925.
- Co oznacza próba srebra 925?
Próba srebra 925 oznacza, iż zawartość czystego srebra w stopie z którego została wykonana biżuteria wynosi 92,5%. Jest to najbardziej popularna próba srebra.
- Czy istnieje możliwość wykonania graweru na biżuterii srebrnej?
W chwili obecnej nie wykonujemy graweru na biżuterii-planujemy wprowadzić tą usługę w przyszłości.
- Czy w biżuterii zastosowano kamienie naturalne?
Dla zachowania najlepszego stosunku cena/jakość w naszej biżuterii srebrnej wykorzystujemy w większości kamienie syntetyczne wysokiej jakości.
- Skąd pochodzą zdjęcia biżuterii oferowanej w sklepie?
Nasze produkty pochodzą od polskich producentów z długoletnią tradycją co gwarantuje doskonałą jakość wykonania oraz ciekawe wzornictwo. Niewielka część łańcuszków srebrnych jest produkcji włoskiej.
- Kiedy może pojawić się w sprzedaży produkt który mi się podoba ale obecnie jest niedostępny?
Wszystkie braki magazynowe staramy się uzupełniać tak szybko jak to możliwe. Aby otrzymać bardziej szczegółową odpowiedź prosimy o zapytanie mailowe dotyczące konkretnego modelu biżuterii. W celu otrzymania automatycznego powiadomienia o dostępności należy przesłać swój adres email w formularzu na stronie produktu.
- Czy oferowana w sklepie biżuteria posiada wybitą próbę probierczą oraz metkę jubilerską?
Zgodnie z obowiązującymi przepisami wyroby srebrne o masie poniżej 5 gr nie podlegają obowiązkowi cechowania i wybijania na nich prób. Jednym z powodów takich zapisów jest fakt, iż na małych wyrobach często jest to niemożliwe oraz wpływa negatywnie na ogólną estetykę biżuterii. Biżuteria powyżej 5 gr oczywiście jest cechowana bez wyjątku. Metka jubilerska zawsze dołączana jest do naszej biżuterii bez względu na jej wagę.
Ceny i płatności w sklepie:
- Czy cena podana w sklepie dotyczy 2 kolczyków?
Podana cena na stronie produktu zawsze dotyczy 2 szt, kolczyków (pary) za wyjątkiem tzw. „nausznic” które sprzedawane są pojedynczo.
- Czy mogę zapłacić za zakupy "szybkim przelewem"?
Tak, szybki przelew jest najszybszą formą płatności w naszym sklepie. Pozwala na zaksięgowanie wpłaty w ciągu max. 5 minut. Usługa ta jest obsługiwana przez serwis Przelewy24.pl oraz PayU.
- Czy oferują Państwo rabaty dla stałych klientów?
Każdy klient sklepu posiadający zarejestrowane „Konto klienta” ma możliwość zbierania Punktów Lojalnościowych które może zamienić w swój indywidualny rabat kwotowy do wykorzystania przy kolejnych zakupach.
- Jak mogę zapłacić za zakupy?
W naszym sklepie oferujemy następujące formy płatności: przelew tradycyjny, szybkie przelewy (Przelewy24 oraz PayU) i płatność przy odbiorze.
- Czy darmowa przesyłka powyżej 199 zł dotyczy również przesyłki pobraniowej?
Darmowa przesyłka przy zakupach powyżej 199 zł dotyczy Listu Poleconego Ekonomicznego wraz z wcześniejszą przedpłatą (przelew tradycyjny lub przelewy24).
- Czy wystawiają Państwo faktury vat?
Oczywiście, wystawiamy faktury Vat na żądanie klienta. Aby otrzymać fakturę przy finalizacji zamówienia należy podać wymagane dane oraz w wiadomości do zamówienia wyrazić chęć jej otrzymania.
- Czy mogę skorzystać z szybkich płatności Przelewy24 przy zamówieniu telefonicznym?
Oczywiście, przy złożeniu telefonicznego zamówienia ta forma płatności jest również dostępna. Aby z niej skorzystać wystarczy podać adres email na który wyślemy link do wykonania przelewu natychmiastowego za złożone zamówienie.
- Moja płatność PayNow została przerwana. Czy mogę ją ponowić?
Gdy Twoja płatność poprzez PayNow zostanie przerwana skontaktuj się z nami lub wykonaj tradycyjny przelew bankowy. Dane do przelewu otrzymasz w potwierdzeniu zamówienia na swoją skrzynkę email."
- Moja płatność Przelewy24 została przerwana.Czy mogę ją ponowić??
Gdy Twoja płatność Przelewy24 zostanie przerwana napisz do nas - wygenerujemy dla Ciebie indywidualny link do płatności.
Realizacja zamówienia i przesyłka:
- W jaki sposób zabezpieczają Państwo biżuterię do wysyłki?
Wszystkie nasze przesyłki wysyłamy w kopertach bąbelkowych lub pudełkach. Dodatkowo biżuteria zabezpieczana jest folią bąbelkową lub ekologicznym wkładem ochronnym.
- Kiedy mogę spodziewać się wysyłki zakupionej biżuterii?
Wszystkie zamówienia opłacone do godz. 14 wysyłane są tego samego dnia. Dla przesyłek kurierskich płatność za zamówienie powinna być dokonana do godz. 11 aby została wysłana w tym samym dniu.
- Czy mogę uzyskać pomoc przy składaniu zamówienia?
Oczywiście,w razie jakichkolwiek problemów czy pytań dotyczącym procesu zakupowego prosimy o kontakt telefoniczny, email lub poprzez czat.
- W jaki sposób mogę śledzić status mojej przesyłki?
Po realizacji zamówienia każdy klient otrzymuje na swoją skrzynkę pocztową wiadomość z numerem przesyłki pozwalającym na bieżąco śledzić jej status.
- Jaka forma przesyłki gwarantuje mi najszybszą dostawę?
Najszybszą formą dostawy dostępną w naszym sklepie jest Kurier DPD, Kurier48 oraz list Polecony Priorytetowy.
- Czy mogę prosić o dostarczenie przesyłki w wybranym przedziale czasowym?
Niestety nie mamy wpływu na to w jakich godzinach przesyłka zostanie dostarczona. Nie możemy też ingerować w wewnętrzne procedury firm z którymi współpracujemy.
- Czy otrzymam informację na jakim etapie jest moje zamówienie?
Dokonując zamówienia w naszym sklepie otrzymujesz na bieżąco informacje na jakim etapie aktualnie się ono znajduje (od potwierdzenia zamówienia aż do jego wysłania).
- Czy istnieje możliwość złożenia zamówienia telefonicznego?
Oczywiście, jeżeli chcesz złożyć zamówienie telefoniczne prosimy o kontakt oraz przygotowanie numeru katalogowego wybranego przez siebie produktu.
- Chciałabym aby moje zakupy zostały zapakowane jako prezent - czy jest taka możliwość?
Tak, oferujemy pakowanie na prezent. Usługa ta jest dostępna podczas finalizacji procesu zakupowego a jej cena to 7 zł. Więcej informacji znajdziesz pod tym adresem: http://silveris.pl/strona/7-pakowanie-bizuterii-na-prezent
- Chciałabym dokonać oceny zakupów w sklepie - jak mogę to zrobić?
Jeżeli chcesz ocenić przebieg zamówienia a także zakupiony produkt prosimy o wypełnienie ankiety która wysyłana jest kilka dni po zrealizowaniu zamówienia. Każdy zakupiony produkt można również oceniać przy pomocy formularza dostępnego w zakładce "Moje konto" - "Moje opinie".
- Czy oferują Państwo wysyłkę biżuterii za granice?
Usługa wysyłki za granicę nie jest dostępna przy składaniu zamówienia. W tym przypadku prosimy o kontakt w celu przygotowania oferty indywidualnej.
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu zakupionego towaru?
Aby dokonać zwrotu biżuterii zakupionej w naszym sklepie należy po zalogowaniu się do swojego konta przejść do zakładki "Historia i szczegóły zamówień" a następnie wybrać zamówienie z listy. Na dole strony należy zaznaczyć produkty które mają być zwrócone. W formularzu można wpisać dodatkowe informacje np. powód zwrotu jednak nie jest to wymagane. Do przesyłki prosimy dołączyć dowód zakupu (np. paragon) oraz wypełniony formularz (można wykorzystać http://silveris.pl/dokumenty/odstapienie-od-umowy-silveris-pl.pdf lub sporządzić go ręcznie). Towar powinien być odpowiednio zabezpieczony na czas przesyłki.
- Ile mam czasu na zwrotu zakupionego towaru?
W naszym sklepie wydłużyliśmy czas zwrotu z ustawowych 14 na 21 dni. Dokładamy wszelkich starań aby każde zamówienie było w pełni satysfakcjonujące.
Jeżeli powyżej nie znajduje się odpowiedź na interesujące Cię zagadnienie prosimy o kontakt.