Nasza biżuteria:

Czy Państwa biżuteria wykonana jest w całości ze srebra?
Co oznacza próba srebra 925?
Czy istnieje możliwość wykonania graweru na biżuterii srebrnej?
Czy w biżuterii zastosowano kamienie naturalne?
Skąd pochodzi biżuteria oferowana w sklepie?
Kiedy może pojawić się w sprzedaży produkt który mi się podoba ale obecnie jest niedostępny?
Czy oferowana w sklepie biżuteria posiada wybitą próbę probierczą oraz metkę jubilerską?
Czy mogę prosić o skrócenie bransoletki/łańcuszka?
Czy mogę prosić o przedłużenie bransoletki/łańcuszka?
Czy mogę prosić o przesłanie większej ilości zdjęć wybranej biżuterii?
Jak mogę sprawdzić wymiary biżuterii?
Czy możliwa jest wymiana biglów zamkniętych w kolczykach na bigle angielskie?
Czy w wybranej biżuterii można wymienić cyrkonię na kamień??
Czy wykonują Państwo biżuterię według indywidualnego projektu?
Czy oferowana w Silveris biżuteria zawiera nikiel?

Ceny i płatności w sklepie:

Czy cena podana w sklepie dotyczy 2 kolczyków?
Czy mogę zapłacić za zakupy "szybkim przelewem"?
Czy oferują Państwo rabaty dla stałych klientów?
W jaki sposób mogę zdobyć kupon promocyjny?
Jak mogę zapłacić za zakupy?
Czy darmowa przesyłka powyżej 240 zł dotyczy również przesyłki pobraniowej?
Czy wystawiają Państwo faktury vat?
Czy mogę skorzystać z szybkich płatności Przelewy24 przy zamówieniu telefonicznym?
Moja płatność PayNow została przerwana. Czy mogę ją ponowić?
Moja płatność Przelewy24 została przerwana. Czy mogę ją ponowić??

Realizacja zamówienia i przesyłka:

W jaki sposób zabezpieczają Państwo biżuterię do wysyłki?
W jaki sposób pakowana jest zakupiona biżuteria?
Kiedy mogę spodziewać się wysyłki zakupionej biżuterii?
Czy mogę uzyskać pomoc przy składaniu zamówienia?
W jaki sposób mogę śledzić status mojej przesyłki?
Jaka forma przesyłki gwarantuje mi najszybszą dostawę?
Czy mogę prosić o dostarczenie przesyłki w wybranym przedziale czasowym?
Czy otrzymam informację na jakim etapie jest moje zamówienie?
Czy istnieje możliwość złożenia zamówienia telefonicznego?
Chciałabym aby moje zakupy zostały zapakowane jako prezent - czy jest taka możliwość?
Chciałabym dokonać oceny zakupów w sklepie - jak mogę to zrobić?
Czy oferują Państwo wysyłkę biżuterii za granice?
W jaki sposób mogę dokonać zwrotu zakupionego towaru?
Czy mogę zmienić formę wysyłki po opłaceniu zamówienia?
Ile mam czasu na zwrotu zakupionego towaru?



Jeżeli powyżej nie znajduje się odpowiedź na interesujące Cię zagadnienie prosimy o kontakt.