Odstąpienie od umowy

Chcesz dokonać zwrotu biżuterii? W naszym sklepie możesz to zrobić w ciągu 21 dni od odebrania zamówienia.

  • Zwracana biżuteria nie może posiadać żadnych śladów używania, uszkodzeń mechanicznych lub innej, widocznej ingerencji.
  • Koszt odesłania biżuterii w ramach odstąpienia od umowy pokrywa klient.
  • Zwrot środków za zamówienie otrzymasz w ciągu 14 dni – w taki sam sposób, jakim zostało opłacone zamówienie.

W jaki sposób odstąpić od umowy?

Odstąpić od umowy można w dowolnej formie w ramach obowiązującego prawa.

Aby proces zwrotu był jak najłatwiejszy przygotowaliśmy krótką instrukcję, która znacznie przyspieszy ten proces:
 
1. Wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia od umowy

W celu ułatwienia procesu zwrotu biżuterii możesz skorzystać przygotowanego przez nas formularza.


Pobierz formularz zwrotu

Nie musisz korzystać z naszego formularza. Możesz złożyć odstąpienie od umowy w dowolnej formie. Pamiętaj jedynie, że w takim przypadku powinny znaleźć się tam wszystkie wymagane informacje dot. transakcji której dotyczy zwrot.

Jeżeli posiadasz konto klienta w naszym sklepie zwrotu możesz dokonać kilkoma kliknięciami w swoim panelu:

zwrot silveris panel klienta

2. Odeślij do nas zwracaną biżuterię

Adres do wysyłki:

FIDES Łukasz Boreczek
ul. Modrzewiowa 9/1
21-040 Świdnik

Do przesyłki dołącz wypełniony formularz oraz dowód zakupu (np. paragon, bankowe potwierdzenie wykonania płatności).
Pamiętaj również o dokładnym zabezpieczeniu biżuterii na czas wysyłki - możesz użyć opakowania w którym wysłaliśmy zamówienie.

3. Realizacja odstąpienia od umowy

Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej zrealizujemy zwrot niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych. Jako potwierdzenie otrzymasz informację na podany w naszym sklepie adres email.

Dodatkowe informacje dotyczące procesu odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym regulaminie.

Reklamacja biżuterii

Aby złożenie reklamacji było jak najłatwiejsze przygotowaliśmy krótką instrukcję, która znacznie przyspieszy ten proces:

1. Wypełnij formularz reklamacyjny

W celu ułatwienia złożenia reklamacji przygotowaliśmy specjalny formularz reklamacyjny.


Pobierz formularz reklamacyjny

Nie musisz korzystać z naszego formularza. Możesz złożyć pismo reklamacyjne  w dowolnej formie. Pamiętaj jedynie, że w takim przypadku powinny znaleźć się tam wszystkie wymagane informacje dot. transakcji i przyczyny reklamacji (w tym data stwierdzenia).

2. Odeślij do nas reklamowaną biżuterię

Adres do wysyłki:

FIDES Łukasz Boreczek
ul. Modrzewiowa 9/1
21-040 Świdnik

Do przesyłki dołącz wypełniony formularz oraz dowód zakupu (np. paragon, bankowe potwierdzenie wykonania płatności).
Pamiętaj również o dokładnym zabezpieczeniu biżuterii na czas wysyłki.
 
3. Rozpatrzenie złożonej reklamacji.

Po otrzymaniu przesyłki z reklamowaną biżuterią rozpatrzymy ją niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych.

O naszej decyzji poinformujemy Cię wysyłając email na adres podany w zamówieniu.
 
Dodatkowe informacje dotyczące procesu reklamacyjnego znajdziesz w naszym regulaminie.
 

Wymiana biżuterii

Jeżeli chcesz wymienić zamówioną biżuterię na inny model, skontaktuj się z nami w celu uzgodnienia szczegółów.

  • Koszty wysyłki w celu realizacji wymiany pokrywa Klient.
  • Wymiana jest możliwa tylko wtedy, gdy biżuteria nie posiada śladów używania, uszkodzeń mechanicznych lub innej, widocznej ingerencji.
  • Wymiana zostanie zrealizowana niezwłocznie po otrzymaniu biżuterii (oraz po uregulowaniu ew. różnic w cenie produktów).