732-022-226 (pon-pt: 10-17)
Blog Najczęstsze pytania
Brak produktów
Realizuj zamówienie
Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka
Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.
Zaloguj się lub zarejestuj konto
Chcesz dokonać zwrotu biżuterii? W naszym sklepie możesz to zrobić w ciągu 21 dni od odebrania zamówienia.
Odstąpić od umowy można w dowolnej formie w ramach obowiązującego prawa.
Aby proces zwrotu był jak najłatwiejszy przygotowaliśmy krótką instrukcję, która znacznie przyspieszy ten proces: 1. Wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia od umowy
W celu ułatwienia procesu zwrotu biżuterii możesz skorzystać przygotowanego przez nas formularza.
Pobierz formularz zwrotu
Nie musisz korzystać z naszego formularza. Możesz złożyć odstąpienie od umowy w dowolnej formie. Pamiętaj jedynie, że w takim przypadku powinny znaleźć się tam wszystkie wymagane informacje dot. transakcji której dotyczy zwrot.
Jeżeli posiadasz konto klienta w naszym sklepie zwrotu możesz dokonać kilkoma kliknięciami w swoim panelu:
2. Odeślij do nas zwracaną biżuterię
Adres do wysyłki:
FIDES Łukasz Boreczekul. Modrzewiowa 9/121-040 Świdnik
Do przesyłki dołącz wypełniony formularz oraz dowód zakupu (np. paragon, bankowe potwierdzenie wykonania płatności).Pamiętaj również o dokładnym zabezpieczeniu biżuterii na czas wysyłki - możesz użyć opakowania w którym wysłaliśmy zamówienie.3. Realizacja odstąpienia od umowy
Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej zrealizujemy zwrot niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych. Jako potwierdzenie otrzymasz informację na podany w naszym sklepie adres email.Dodatkowe informacje dotyczące procesu odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym regulaminie.
Aby złożenie reklamacji było jak najłatwiejsze przygotowaliśmy krótką instrukcję, która znacznie przyspieszy ten proces:1. Wypełnij formularz reklamacyjny
W celu ułatwienia złożenia reklamacji przygotowaliśmy specjalny formularz reklamacyjny.
Pobierz formularz reklamacyjny
Nie musisz korzystać z naszego formularza. Możesz złożyć pismo reklamacyjne w dowolnej formie. Pamiętaj jedynie, że w takim przypadku powinny znaleźć się tam wszystkie wymagane informacje dot. transakcji i przyczyny reklamacji (w tym data stwierdzenia).2. Odeślij do nas reklamowaną biżuterię
FIDES Łukasz Boreczekul. Modrzewiowa 9/121-040 ŚwidnikDo przesyłki dołącz wypełniony formularz oraz dowód zakupu (np. paragon, bankowe potwierdzenie wykonania płatności).Pamiętaj również o dokładnym zabezpieczeniu biżuterii na czas wysyłki. 3. Rozpatrzenie złożonej reklamacji.
Po otrzymaniu przesyłki z reklamowaną biżuterią rozpatrzymy ją niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych.
O naszej decyzji poinformujemy Cię wysyłając email na adres podany w zamówieniu. Dodatkowe informacje dotyczące procesu reklamacyjnego znajdziesz w naszym regulaminie.
Jeżeli chcesz wymienić zamówioną biżuterię na inny model, skontaktuj się z nami w celu uzgodnienia szczegółów.